Opieka serwisowa

Start > Usługi > Opieka serwisowa

1. HOTLINE

  • Możliwość korzystania z usługi pomocy eksploatacyjnej „help-desk” za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: support@printoscope.pl lub wyznaczonej linii telefonicznej

2. OPIEKA SERWISOWA STANDARD

  • Możliwość korzystania z usługi pomocy eksploatacyjnej „help-desk” za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: support@printoscope.pl lub wyznaczonej linii telefonicznej
  • Korzystania z internetowego portalu www.printoscope.pl
  • Rozwiązywanie problemów wdrożeniowych i rekonfiguracyjnych,
  • Drobne prace programistyczne zmieniające funkcjonalność systemu,
  • Uzyskania bieżących informacji o Nowych Wersjach i Aktualizacjach Oprogramowania oraz innych produktach Printoscope Licencjodawcy
  • Otrzymywania bieżących Nowych Wersji Oprogramowania
  • Tworzenie dodatkowych raportów z danych pozyskanych z monitorowania wydruków i kopii.

3. OPIEKA ROZSZERZONA – INDYWIDUALNA

Ustalana bezpośrednio pod zalecenia Klienta